#11
Сообщение
squid » 05 июн 2013, 10:04
Oleksandr Zinchenko, хоч ми вже і далеко від теми гумору відійшли (до речі, можна відділити повідомлення з приводу гидотної реклами в окрему тему), але скажу -- запевнення зацікавлених осіб: "бачте, воно працює! байдуже, чи хвалять, чи сварять, аби бренд вірно пам'ятали" це спроба виставити споживача таким тупаком, що недалеко від собак Павлова відійшов.
Мені до лямпочки реклама продукта, який я можу оцінити сам -- побачивши щось нове, я скоріше за все візьму його один раз "на попробувати", а там якщо сподобається -- буду брати далі, ні -- хоч скільки ти скільки мільйонів на рекламу пусти, не буду. Я поважаю і вважаю припустимою лише один вид реклами, інформаційний; але ж зараз всі пруть агресивну рекламу, книжок начиталсяь, тренінги понапроходили, тьху.
# Андрій Пopoxняк, СК "Практика"