Принципи та засади, на яких розробляється Закон.

Ответить
Сообщение
Автор
Аватара пользователя
zbarik
Модератор
Сообщения: 1182
Зарегистрирован: 17 ноя 2011, 10:50
Стрелковый клуб: КССК Практика
оружие: Benelli SuperNova, Mossberg 590, СКС, Norinco-CQ
Откуда: Киев
Контактная информация:

Принципи та засади, на яких розробляється Закон.

#1 Сообщение zbarik » 18 сен 2013, 23:51

Власне, тут і принципи і засади і коло обов'язкових питань, які має вирішити законопроект (п. 6).
Будь ласка, прочитайте уважно і висловіть свою думку щодо засад, принципів (п. 1-5) та кола питань (п. 6).

Принципи та засади
Громадський проект Закону України "Про Зброю" розробляється на засадах публічності, відкритості, добровільності. Участь у розробці Законопроекту є відкритою та доступною для усіх зацікавлених представників суспільства.

1. З огляду на те, що Статтею 3 Конституції України встановлено, що: “Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю”, цей Закон має надати людям право на ефективний захист свого життя, здоров'я, честі та гідності, а також життя, здоров'я, честі та гідності членів своєї сім'ї, своїх рідних та близьких усіма законними засобами самозахисту.

2. З огляду на те, що в Статтею 24 Конституції України встановлено, що: “Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом. Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками”, цей Закон має чітко визначити право усіх законослухняних громадян України на володіння зброєю та встановити чіткі критерії для одержання такого права.

3. З огляду на те, що Статтею 27 Конституції України встановлено, що: “Кожна людина має невід'ємне право на життя. Ніхто не може бути свавільно позбавлений життя. Обов'язок держави - захищати життя людини. Кожен має право захищати своє життя і здоров'я, життя і здоров'я інших людей від протиправних посягань”, цей Закон має чітко визначити підстави для використання зброї з метою захисту життя і здоров'я від протиправних посягань, коло обов'язків власника зброї при її застосуванні з метою захисту, а також коло обов'язків Держави щодо створення умов для ефективної реалізації права на озброєний захист життя і здоров'я від протиправних посягань.

4. З огляду на те, що Статтею 17 Конституції України встановлено, що: “Захист суверенітету і територіальної цілісності України, забезпечення її економічної та інформаційної безпеки є найважливішими функціями держави, справою всього Українського народу”, цей Закон має створити передумови для внесення змін в військову доктрину України та створення ефективного народного ополчення, основою якого є свідомі озброєні громадяни.

5. З огляду на те, що Статтею 41 Конституції України встановлено, що: "Ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним", - цей Закон повинен чітко визначити підстави для використання зброї з метою захисту приватної власності від протиправних посягань, коло обов'язків власника зброї при її застосуванні з метою захисту своєї приватної власності, а також коло обов'язків Держави щодо створення умов для ефективної реалізації права на озброєний захист приватної власності протиправних посягань.

6. Закон "Про зброю" повинен:

- чітко розмежувати зброю у цивільному обороті та зброю заборонену до цивільного обороту;

- чітко встановити порядок придбання, володіння, зберігання та застосування зброї;

- встановити чіткі та вичерпні вимоги до громадян України, які бажають отримати право на володіння зброєю;

- встановити чіткі вимоги щодо отримання власниками зброї навичок безпечного поводження зі зброєю та чіткі і зрозумілі критерії перевірки наявності та рівня таких навичок (атестації);

- встановити, що право громадянина на зброю має не тимчасовий характер, періодичні перевірки технічного стану зброї не повинні вимагати її періодичної перереєстрації, а перевірка наявності та рівня навичок безпечного поводження зі зброєю (атестація) не вимагатиме повторного отримання дозволу;

- передбачити механізм тимчасового призупинення Права на володіння зброєю та визначити чіткі підстави і критерії для застосування такого механізму;

- чітко встановити підстави та порядок позбавлення Права на володіння зброєю;

- створити дієву та прозору систему підготовки майбутнього власника зброї: вивчення матеріальної частини, юридичні аспекти володіння Зброєю та її застосування, одержання навичок безпечного поводження зі зброєю;

- чітко визначити повноваження державних органів щодо контролю за цивільним обігом зброї;

- забезпечити встановлення особливого порядку судового розгляду усіх випадків, пов'язаних із застосування зброї з метою самозахисту, а саме виключно Судом присяжних;

- забезпечити виключення із законодавства поняття - "межі необхідної оборони", яке по суті нівелює базове права на самозахист. Можлива тільки "необхідна (адекватна) оборона". Усе, що за її межами, в залежності від наслідків - вбивство з необережності, заподіяння тілесних ушкоджень певного ступіню тяжкості;

- забезпечити право на приховане носіння зброї з метою самозахисту;

- встановити чіткі межі та критерії тюнінгу зброї та релоадингу боєприпасів;

- не допустити позбавлення, чи звуження прав існуючих власників зброї, які законно володіли зброєю, до введення в дії цього Закону. Закон не повинен мати зворотної сили в частині, яка стосується раніше набутого громадянами законного права на володіння зброєю;

- передбачити процедуру внесення змін до відповідних законодавчих документів та підзаконних актів, які стосуються обігу зброї та суперечать цьому Закону;

- врахувати нормативні акти Європейського Союзу.

- створити механізм громадського контролю за діяльністю системи ліцензування/атестації власників зброї.


З часу оприлюденння цих Принципів відводиться чотири тижні на їх обговорення та ще два тижні на затвердження шляхом голосування на профільних інтернет-ресурсах - учасниках розробки законопроекту. Після чого, ці принципи затверджуються Редакційною Радою. Подальші пропозиції щодо внесення змін до Принципів не розглядаються.

Після затвердження Принципів Редакційною Радою починається постатейна підготовка Закону. Кожна стаття має пройти процедуру голосування на профільних інтернет-ресурсах та затвердження Редакційною Радою.



Аватара пользователя
vav
Опытный
Сообщения: 935
Зарегистрирован: 24 апр 2012, 14:09
оружие: Beretta 1301, Moss 500 и MMR, Ruger SR
Откуда: Стрелковая Лига

Re: Принципи та засади, на яких розробляється Закон.

#2 Сообщение vav » 19 сен 2013, 13:03

касательно пункта 4 - "народное ополчение".. Есть такая практика в мире сейчас?
Делай тяжелое привычным, привычное - легким, легкое - приятным.

Mihalych
Модератор
Сообщения: 353
Зарегистрирован: 17 ноя 2011, 11:34

Re: Принципи та засади, на яких розробляється Закон.

#3 Сообщение Mihalych » 19 сен 2013, 14:26

zbarik писал(а): 6. Закон "Про зброю" повинен:

- чітко встановити порядок придбання, володіння, зберігання та застосування зброї;

- забезпечити встановлення особливого порядку судового розгляду усіх випадків, пов'язаних із застосування зброї з метою самозахисту, а саме виключно Судом присяжних
1. Щодо першої позиції цитати - додати уточнення про вид зброї - умовно "цивільної".
Крім того, одним з перших питань, що має бути законом це визначеня критерів розмежування видів зброї що підпадає під дію цього закону, а що ні. Умовно - зброя цивільного призначення (мисливська, спортивна, самооборони, історична + можливі інші види) та військового призначення (зброя армії та правоохоронних і державних органіві установ, що мають озброєнні формування - НБУ, Укрзалізниця та деякі інші), що не підпадають під дію даного закону.

2. Щодо другої позиції - категорично проти. По перше. Якщо подивитися навіть вибірково на списки осіб, що можуть бути присяжними по різних регіонах (списки доступні в мережі) то побачимо, що у переважній більшості це люди старшого віку, пенсіонери та умовно кажучи "місцева номенклатура". Розраховувати, що вони адекватно сприймуть ідею активного захисту, та й взагалі тверезо оцінять ситуацію, не слід. По друге. Звернемося до першоджерел - ст. 31 КПК. - Сьогодні колегія суд присяжних складається з 2 професійних суддів та 3 присяжних. ст. 391 КПК порядок наради і голосування в суді присяжних - усі питання вирішуються простою більшістю голосів. Перелік питань, на які мають дати відповіді присяжні потребує юридичної підготовки і тому сподіватися, що присяжні не будуть орінтуватися на позицію професійних суддів не слід.

3. До позицій які потребують урегулювання даним законом доцільно додати питання функціонування цивільних тирів та стрільбіщ.

Аватара пользователя
zbarik
Модератор
Сообщения: 1182
Зарегистрирован: 17 ноя 2011, 10:50
Стрелковый клуб: КССК Практика
оружие: Benelli SuperNova, Mossberg 590, СКС, Norinco-CQ
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Принципи та засади, на яких розробляється Закон.

#4 Сообщение zbarik » 19 сен 2013, 17:35

vav писал(а):касательно пункта 4 - "народное ополчение".. Есть такая практика в мире сейчас?
Так, звичайно.
У різних формах і варіантах це є у Швейцарії, Ізраїлі, США. Було і в СРСР.

Mihalych
Модератор
Сообщения: 353
Зарегистрирован: 17 ноя 2011, 11:34

Re: Принципи та засади, на яких розробляється Закон.

#5 Сообщение Mihalych » 19 сен 2013, 17:54

zbarik писал(а):
vav писал(а):касательно пункта 4 - "народное ополчение".. Есть такая практика в мире сейчас?
Так, звичайно.
У різних формах і варіантах це є у Швейцарії, Ізраїлі, США. Було і в СРСР.
Найближчий приклад - Естонія

Аватара пользователя
Werewolf_kiev
Опытный
Сообщения: 585
Зарегистрирован: 10 июн 2013, 08:58
оружие: Fort-205, Hatsan Escort

Re: Принципи та засади, на яких розробляється Закон.

#6 Сообщение Werewolf_kiev » 19 сен 2013, 20:16

К слову...
Может, юристы умные подскажут, но вроде как вопросы, касаемые самообороны и судебных моментов, не очень укладываются в рамки проекта "Закона об оружии"?

Аватара пользователя
энтомолог
Опытный
Сообщения: 617
Зарегистрирован: 17 ноя 2011, 17:59
оружие: Рем 870 и Доброе слово.
Откуда: Киев

Re: Принципи та засади, на яких розробляється Закон.

#7 Сообщение энтомолог » 21 сен 2013, 12:50

zbarik писал(а):
цей Закон має чітко визначити право усіх законослухняних громадян України на володіння зброєю
усіх законослухняних , визнаних здоровими фiзично та психiчно
.....
6.
- встановити чіткі межі та критерії пункту "необхідна (адекватна) оборона" покроково .
Знать - чтобы предвидеть. Предвидеть - чтобы действовать. ( Огюст Конт).

Пилигрим
Ветеран
Сообщения: 1092
Зарегистрирован: 17 ноя 2011, 22:44
Стрелковый клуб: СКИФ
оружие: есть
Откуда: Запорожье

Re: Принципи та засади, на яких розробляється Закон.

#8 Сообщение Пилигрим » 21 сен 2013, 12:56

Опять "межі", не должно быть меж когда речь о жизни и здоровье. Имхо.
ПС: а чем вам физически нездоровые не угодили?
"Боязнь оружия есть признак отсталого сексуального и умственного развития."(С)

Mihalych
Модератор
Сообщения: 353
Зарегистрирован: 17 ноя 2011, 11:34

Re: Принципи та засади, на яких розробляється Закон.

#9 Сообщение Mihalych » 21 сен 2013, 18:32

энтомолог писал(а): усіх законослухняних , визнаних здоровими фiзично та психiчно
.....
6.
- встановити чіткі межі та критерії пункту "необхідна (адекватна) оборона" покроково .
категорія фізичне здоров"я досить дискусійна. Крім того, люди з певними фізичними проблемами в світі і займаються стрілецькими видами спорту і володіють зброєю.

покроково життя передбачити неможливо. Люба невідповідність крокам буде трактуватися як перевищення чи недотримання меж оброни.

З усіма вище запропонованими пропозиціями проти.

Аватара пользователя
zbarik
Модератор
Сообщения: 1182
Зарегистрирован: 17 ноя 2011, 10:50
Стрелковый клуб: КССК Практика
оружие: Benelli SuperNova, Mossberg 590, СКС, Norinco-CQ
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Принципи та засади, на яких розробляється Закон.

#10 Сообщение zbarik » 21 сен 2013, 19:14

Mihalych писал(а):1. Щодо першої позиції цитати - додати уточнення про вид зброї - умовно "цивільної".
Крім того, одним з перших питань, що має бути законом це визначеня критерів розмежування видів зброї що підпадає під дію цього закону, а що ні. Умовно - зброя цивільного призначення (мисливська, спортивна, самооборони, історична + можливі інші види) та військового призначення (зброя армії та правоохоронних і державних органіві установ, що мають озброєнні формування - НБУ, Укрзалізниця та деякі інші), що не підпадають під дію даного закону.
Цей момент частково уже визначено. Закон стосується виключно цивільної зброї:
zbarik писал(а):- чітко розмежувати зброю у цивільному обороті та зброю заборонену до цивільного обороту;
Створити чітку класифікацію зброї - з цим згоден.
Mihalych писал(а):2. Щодо другої позиції - категорично проти. По перше. Якщо подивитися навіть вибірково на списки осіб, що можуть бути присяжними по різних регіонах (списки доступні в мережі) то побачимо, що у переважній більшості це люди старшого віку, пенсіонери та умовно кажучи "місцева номенклатура". Розраховувати, що вони адекватно сприймуть ідею активного захисту, та й взагалі тверезо оцінять ситуацію, не слід. По друге. Звернемося до першоджерел - ст. 31 КПК. - Сьогодні колегія суд присяжних складається з 2 професійних суддів та 3 присяжних. ст. 391 КПК порядок наради і голосування в суді присяжних - усі питання вирішуються простою більшістю голосів. Перелік питань, на які мають дати відповіді присяжні потребує юридичної підготовки і тому сподіватися, що присяжні не будуть орінтуватися на позицію професійних суддів не слід.
Можливо, ти й правий. Це дискусійне питання.
Причина, з якої з'вився пункт про суд прнисяжних полягає в упередженому ставленні працівників слідчих органів та суддів до людей зі зброєю. Тому хотілося передбачити якийсь механізм, який буде нівелювати цю упередженість.
Mihalych писал(а):До позицій які потребують урегулювання даним законом доцільно додати питання функціонування цивільних тирів та стрільбіщ
Однозначно "ЗА"! Сьогодні внесу зміни в відповідний розділ.
энтомолог писал(а):усіх законослухняних , визнаних здоровими фiзично та психiчно
.....
6.
- встановити чіткі межі та критерії пункту "необхідна (адекватна) оборона" покроково .
Уточнення про "Психічно здоровими" - так. Щодо фізично здорових теж дозволю собі не погодитися. Не бачу підстав обмежувати психічно здорових та законослухняних громадян з фізичними вадами до доступу до зброї. Якщо маєш аргументацію - напиши її, будь ласка.
Щодо "покроковості" та меж в необхідній (адекватній) обороні - я погоджуся з Пілігрімом та Михаличем - будь-яка покроковість - це заздалегідь звуження права на захист, оскільки, дійсно, навіть наймаліший вихід за межі "кроків" буде призводити до висновку про недотримання вимог до самооборони.

Аватара пользователя
zbarik
Модератор
Сообщения: 1182
Зарегистрирован: 17 ноя 2011, 10:50
Стрелковый клуб: КССК Практика
оружие: Benelli SuperNova, Mossberg 590, СКС, Norinco-CQ
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Принципи та засади, на яких розробляється Закон.

#11 Сообщение zbarik » 21 сен 2013, 19:21

Підведу проміжний підсумок.
Положення про а). необхідність чіткої класифікації видів зброї та б). функціонування тирів і стрільбищ, в). психічно здорових людей, я вважаю слушними, вірними і такими, що не суперечать Засадам і Принципам, тому вношу їх до тексту на сайті Громадського проекту.
Положення щодо:
- суду присяжних у випадку самооборони зі зброєю,
- фізичного здоров'я власників зброї,
залишаються дискусійними.

Аватара пользователя
zbarik
Модератор
Сообщения: 1182
Зарегистрирован: 17 ноя 2011, 10:50
Стрелковый клуб: КССК Практика
оружие: Benelli SuperNova, Mossberg 590, СКС, Norinco-CQ
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Принципи та засади, на яких розробляється Закон.

#12 Сообщение zbarik » 21 сен 2013, 19:38

Mihalych сьогодні вніс ще одну слушну пропозицію: врегулювати в законопроекті питання вивезення громадянами України власної (спортивної та мисливської) зброї за кордон та ввезення іноземцями цивільної (спортивної та мисливської) зброї з-за кордону без зайвих бюрократичних процедур.
Додам її у п. 6 Принципів та засад законопроекту.

Аватара пользователя
энтомолог
Опытный
Сообщения: 617
Зарегистрирован: 17 ноя 2011, 17:59
оружие: Рем 870 и Доброе слово.
Откуда: Киев

Re: Принципи та засади, на яких розробляється Закон.

#13 Сообщение энтомолог » 21 сен 2013, 20:24

Пилигрим писал(а):Опять "межі", не должно быть меж когда речь о жизни и здоровье. Имхо.
ПС: а чем вам физически нездоровые не угодили?
По видимому необходимо небольшое пояснение.
энтомолог писал(а): визнаних
Если мед. комиссия признала человека без ног и только с одной рукой и одним глазом способным управляться с оружием - значит он в этом смысле физически здоров.
Эту поправку ( визнаних здоровими фiзично та психiчно ) ставлю в противовес совсем не надуманной реплике граждан " не в теме" :
" вам только позволь - сразу каждый больной псих станет на улице пистолетом размахивать"
Пилигрим - (Збарик поправит , но) вы эту фразу "не должно быть меж когда речь о жизни и здоровье" на суде ( не приведи господи ) лучше не говорите, хотя лично я с вами полностью согласен.
Mihalych писал(а): покроково життя передбачити неможливо. Люба невідповідність крокам буде трактуватися як перевищення чи недотримання меж оброни.
Но у медали есть и другая сторона.
Соответствие прописанным шагам (уровни опасности и реакция на них) будет трактоваться как соблюдение пределов обороны а значит и закона.
Здесь КМК без юриста не обойтись.
В обоих этих пунктах я руководствовался проверенным принципом - " лучше упредить ,чем упреждёну быть"
Знать - чтобы предвидеть. Предвидеть - чтобы действовать. ( Огюст Конт).

Аватара пользователя
энтомолог
Опытный
Сообщения: 617
Зарегистрирован: 17 ноя 2011, 17:59
оружие: Рем 870 и Доброе слово.
Откуда: Киев

Re: Принципи та засади, на яких розробляється Закон.

#14 Сообщение энтомолог » 21 сен 2013, 20:58

П.С.
Mihalych писал(а): покроково життя передбачити неможливо. .
Да , но 4 правила стрелка МКПС мы же блюдём ?
И эти правила работают на 99.9%
Если закон так же четко пропишет уровни опасности ( помните один с лопатой или 2-3 без ) - и адекватную реакцию на них, кмк будет проще и судьям и оборонщикам. Правда адвокаты останутся без работы :-) :smu:sche_nie:
Знать - чтобы предвидеть. Предвидеть - чтобы действовать. ( Огюст Конт).

Аватара пользователя
zbarik
Модератор
Сообщения: 1182
Зарегистрирован: 17 ноя 2011, 10:50
Стрелковый клуб: КССК Практика
оружие: Benelli SuperNova, Mossberg 590, СКС, Norinco-CQ
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Принципи та засади, на яких розробляється Закон.

#15 Сообщение zbarik » 23 сен 2013, 03:51

Щодо Швейцарії.
Ось репост короткого матеріалу із сайту УАВЗ.

Военная служба в Швейцарии обязательна для всех мужчин, признанных годными к ее прохождению.
На службу поступают в возрасте 20 лет и служат 18 или 21 неделю. Затем мужчины регулярно проходят трехнедельные сборы.
Большинство швейцарцев на референдуме в воскресенье проголосовали против отмены всеобщей воинской повинности, сообщают швейцарские СМИ. По данным издания Tribune de Geneve, результаты плебисцита подведены еще не везде, однако уже точно, что жители большинства из 26 кантонов страны высказались против отказа от всеобщего призыва. При этом к настоящему моменту ни в одном из кантонов предложение не получило большинства голосов.
С инициативой отмены воинского призыва выступило Объединение за Швейцарию без армии (GSsA). Несмотря на свое название, объединение не призывает к полному отказу от вооруженных сил, а предлагает существенно сократить их численность и перевести армию на контрактную основу.
В своих рекомендациях власти страны призвали сказать "нет" предложению GSsA.
Военная служба в Швейцарии является обязательной для всех мужчин, признанных годными к ее прохождению. Обычно швейцарцы поступают на службу в возрасте 20 лет и служат 18 или 21 неделю. Затем мужчины регулярно проходят трехнедельные военные сборы. В общей сложности продолжительность службы составляет 260-300 дней для простых солдат.

Аватара пользователя
kaizer2007
Ветеран
Сообщения: 1368
Зарегистрирован: 13 янв 2012, 12:28

Re: Принципи та засади, на яких розробляється Закон.

#16 Сообщение kaizer2007 » 23 сен 2013, 08:54

zbarik писал(а):Щодо Швейцарії.
Ось репост короткого матеріалу із сайту УАВЗ.

Военная служба в Швейцарии обязательна для всех мужчин, признанных годными к ее прохождению.
На службу поступают в возрасте 20 лет и служат 18 или 21 неделю. Затем мужчины регулярно проходят трехнедельные сборы.
Большинство швейцарцев на референдуме в воскресенье проголосовали против отмены всеобщей воинской повинности, сообщают швейцарские СМИ. По данным издания Tribune de Geneve, результаты плебисцита подведены еще не везде, однако уже точно, что жители большинства из 26 кантонов страны высказались против отказа от всеобщего призыва. При этом к настоящему моменту ни в одном из кантонов предложение не получило большинства голосов.
С инициативой отмены воинского призыва выступило Объединение за Швейцарию без армии (GSsA). Несмотря на свое название, объединение не призывает к полному отказу от вооруженных сил, а предлагает существенно сократить их численность и перевести армию на контрактную основу.
В своих рекомендациях власти страны призвали сказать "нет" предложению GSsA.
Военная служба в Швейцарии является обязательной для всех мужчин, признанных годными к ее прохождению. Обычно швейцарцы поступают на службу в возрасте 20 лет и служат 18 или 21 неделю. Затем мужчины регулярно проходят трехнедельные военные сборы. В общей сложности продолжительность службы составляет 260-300 дней для простых солдат.
...потому как не распродают свою Родину и есть "четкое понятие защиты своего Отечества", исторически доказано,что наемная армия не может блюсти интересы Державы в полных объемах.

Аватара пользователя
vav
Опытный
Сообщения: 935
Зарегистрирован: 24 апр 2012, 14:09
оружие: Beretta 1301, Moss 500 и MMR, Ruger SR
Откуда: Стрелковая Лига

Re: Принципи та засади, на яких розробляється Закон.

#17 Сообщение vav » 23 сен 2013, 12:40

Что касается Швейцарии, то это как раз плохой пример для "народного ополчения", т.к. всеобщая воинская повинность и регулярные сборы не совсем укладываются в формат именно ополчения. А проголосовали против отмены повинности еще и потому, что для швейцарских мужчин это регулярный дополнительный как бы отпуск с приключениями, да еще и со 100% сохранением зарплаты по месту работы))) Швейцарцы, по крайней мере те, с кем довелось побеседовать, очень любят эту возможность законно передохнуть от трудовых будней, а вот работодатели бесятся от того что им приходится все это веселье оплачивать.
Делай тяжелое привычным, привычное - легким, легкое - приятным.

Аватара пользователя
Werewolf_kiev
Опытный
Сообщения: 585
Зарегистрирован: 10 июн 2013, 08:58
оружие: Fort-205, Hatsan Escort

Re: Принципи та засади, на яких розробляється Закон.

#18 Сообщение Werewolf_kiev » 23 сен 2013, 12:54

vav писал(а):Что касается Швейцарии, то это как раз плохой пример для "народного ополчения", т.к. всеобщая воинская повинность и регулярные сборы не совсем укладываются в формат именно ополчения.
Вай нот?
Технологии совершенствуются, вооружение и техника - тоже.
Периодическая переподготовка категорически необходима.

Я бы сейчас с радостью на какие-то сборы чухнул, если бы знал, что мне это оплатят по полной и не уволят :)

Аватара пользователя
G.O.T.
Опытный
Сообщения: 388
Зарегистрирован: 17 ноя 2011, 16:45

Re: Принципи та засади, на яких розробляється Закон.

#19 Сообщение G.O.T. » 23 сен 2013, 21:29

Коллеги прошу пардону. К сожалению нет времени следить за дискуссией и всё перечитывать, но вопрос не праздный потому озвучу на всяк - рассматривается ли для внесения пункт посвящённый релоаду?

Аватара пользователя
zbarik
Модератор
Сообщения: 1182
Зарегистрирован: 17 ноя 2011, 10:50
Стрелковый клуб: КССК Практика
оружие: Benelli SuperNova, Mossberg 590, СКС, Norinco-CQ
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Принципи та засади, на яких розробляється Закон.

#20 Сообщение zbarik » 23 сен 2013, 23:03

Александр Сергеев писал(а):Коллеги прошу пардону. К сожалению нет времени следить за дискуссией и всё перечитывать, но вопрос не праздный потому озвучу на всяк - рассматривается ли для внесения пункт посвящённый релоаду?
Так, звичайно. Вирішення питання релоаду - це одне з завдань Закону.

Ответить

Вернуться в «ГП Закон Украины "Об оружии "»